با توسعه و پیشرفت سواحل جنوب و مکران می توانیم کشور را به اقتدار برسانیم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
8:45
چهار شنبه 18 تير 1393

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن که همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد؛ گفت:با توسعه و پیشرفت سواحل جنوب و مکران می توانیم کشور را به اقتدار برسانیم.

در این مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: امروز نیروی دریایی به عنوان طلایه دار سواحل کشور، باعث شده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه انجام شود و با توسعه و پیشرفت سواحل جنوب و سواحل مکران می توانیم کشور را به اقتدار برسانیم .

وی ادامه داد: اقتدار، امنیت بوجود می آورد و اگر امنیت نباشد هر چه که ساخته ایم  از بین می رود. پس در سایه امنیت است که می­توانیم دسنآوردهای کلانی در سواحل و دریا داشته باشیم.

دریادار سیاری با بیان این که به لطف خدا اقتدار را در سواحل و دریا به وجود آورده ایم، اذعان داشت: امروز، توانسته ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن باب المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم  و تا حدود 2500 کیلومتری سواحل جنوب، این اقتدار را نشان دهیم.

 


وی خطاب به کارکنان نیروی دریایی گفت: همیشه بر خود ببالید که توانسته اید امنیت را بر دریا حاکم کنید و با تلاش شما امنیت کامل به­وجود بیاید. امنیتی که کمک زیادی به اقتصادی و تجارت کشور می کند.

امیر دریادار سیاری در ادامه به بحث تهاجم فرهنگی پرداخت و اذعان داشت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بی صداست و جا و مکان خاصی ندارد.

وی با بیان این که جنگ نرم مثل موریانه عمل می کند و تمام اقشار جامعه را در بر می گیرد، افزود: جنگ نرم می تواند پنج یا 10 سال طول بکشد تا به نتیجه برسد و دشمن برنامه ریزی بلند مدتی در این زمینه انجام داده تا به نتیجه برسد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان این که ماه مبارک رمضان تنها برای رفع تکلیف الهی نیست، اظهار داشت: افراد یک جامعه نباید از روزه داری فقط گرسنگی و تشنگی نصیب شان شود بلکه در ماه مبارک رمضان که از ماه های دیگر سال والاتر و با ارزش تر است، معارفی نهفته است که برای زندگی متعالی لازم و ضروری است.

وی افزود: ما می توانیم با توجه بیشتر به این معارف، سبک زندگی مطلوبی را برای خود برگزینیم و شاهد نتایج مطلوب و ارزشمند آن باشیم.

پس از این مراسم آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دریادار سیاری با جمعی از کودکان بی سرپرست در بهزیستی استان هرمزگان دیدار و با آنان افطار کردند



تعداد بازدید از این مطلب: 315
بازدید : 315

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر